Singing Again! ^^

Beberapa waktu yang lalu, saya dan Mbubh sempet bikin video iseng-iseng dan pernah saya posting di sini. Saat itu kami pamer kebolehan yang nggak ada apa-apanya itu dalam menyanyi dan bermain musik. Nah, kemarin saya dan Mbubh kumat lg iseng “rekaman”-nya. Tp kali ini tidak dlm bentuk video karena ceritanya ini emang lg latihan. Bisa didengar dr hasil rekaman yang rasanya masih jauh dari kata “bagus”. :P Yah, paling enggak menurut kami, sih. :D  Ini jg rekamannya cuma pake HP doank! Bahkan saya sempet nggak fokus lihat lirik yg saya baca karena nahan ketawa. Hihihi… Nanti kalo udah lumayan lancar nyanyi dan main gitar akustiknya, baru deh dibikin video yg kayak kemarin. :P Di bawah ini adalah hasil rekaman iseng-iseng itu. Saya menyanyikan lagu “The Only Exception”-nya Paramore.

 

Buat yg pengen nyanyi bareng, ini liriknya :

Paramore – The Only Exception

When I was younger
I saw my daddy cry
And curse at the wind
He broke his own heart
And I watched
As he tried to reassemble it

And my momma swore that
She would never let herself forget
And that was the day that I promised
I’d never sing of love
If it does not exist

But darling,
You, are, the only exception
You, are, the only exception
You, are, the only exception
You, are, the only exception

Maybe I know, somewhere
Deep in my soul
That love never lasts
And we’ve got to find other ways
To make it alone
Keep a straight face

And I’ve always lived like this
Keeping a comfortable, distance
And up until now
I had sworn to myself that I’m
Content with loneliness

Because none of it was ever worth the risk

Well, You, are, the only exception
You, are, the only exception
You, are, the only exception
You, are, the only exception

I’ve got a tight grip on reality
But I can’t
Let go of what’s in front of me here
I know you’re leaving
In the morning, when you wake up
Leave me with some kind of proof it’s not a dream

Ohh—

You, are, the only exception
You, are, the only exception
You, are, the only exception
You, are, the only exception
You, are, the only exception
You, are, the only exception
You, are, the only exception
You, are, the only exception

And I’m on my way to believing
Oh, And I’m on my way to believing

_______________________________________________

Yak, silahkan dinikmati dan dicaci maki. ;))

10 thoughts on “Singing Again! ^^

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *